22 Nisan 2013 Pazartesi

ÜDY Belgesi

Daha iyi Hopewell Vadisi trafik yönetmek için, ilçe yetkilileri yerel gidip alışkanlıkları kapsamlı bir çalışma nezaret edilmiştir. Bristol-Myers Squibb, Janssen ve Merrill Lynch de binlerce işçi - ilçe en büyük işveren - ne kadar zaman alır onlar seyahat ne yollar da dahil olmak üzere günlük ÜDY Belgesi, ilgili ve araç havuzu olmadığını bilgileri ortaya çıkarmak için istenecektir. "Bu bilgiler bugün var olarak bize trafik koşulları daha iyi bir anlayış verir ve daha iyi gelecekte trafiği yönetmek yardımcı olacak," Paul Porgorzelski, ilçe mühendisi söyledi. "Biz ilçe her yol genişletmek istemiyorum. Daha iyi trafik modelleri planlamak için mümkün olmak istiyorum." Ilçe trafik sorunları görüşmek üzere yerel kuruluşların temsilcileri ile birlikte haftalık toplantı olmuştur. Ayrıca katılım Hopewell Borough, Pennington, Mercer İlçe ve Büyük Mercer Ulaştırma Yönetimi Derneği temsilcileridir. Ulaştırma Yönetimi Derneği, sürüş paylaşımı teşvik kar amacı gütmeyen bir organizasyon, ilçe toplantıları kendi türünün ilk olduğunu söyledi. "Ben şimdiye kadar gönüllü olarak aynı hedefler doğrultusunda çalışmak için masaya geliyor işletmeler ve hükümetler gördüm sanmıyorum," Sandra Brillhart, TMA genel müdürü söyledi. "Ben süreç diğer kasaba ve işletmeler için bir model olarak kullanılacak umuyorum." Grubun en büyük teşebbüsler biri şirket çalışanları gelecek ay alarak başlayacak bir online araştırmadır. Çalışanlar, iş ve seyahat her yol ve köprü belirlemek için bir harita üzerinde tıklama. "Biz mümkün olduğu kadar çok bilgi almak için çalışıyoruz," ÜDY Belgesi dedi. "Trafik anketler bir sürü sadece insanların posta kodları sormak ve sonra (eksperleri) işe almak konusunda eğitimli varsayımlar yapmak. Ama bu trafik desen gerçek bir yansıması vermez insanlar kısa kesim her türlü tasarrufta ve bu nedenle alternatif yollar. Biz insanların çalışmak alıyorsanız tam olarak bilmek istiyorum. " Anket ilçesi tarafından yürütülmektedir trafik kapsamlı bir çalışmanın bir parçasıdır. Yerel tüzel kişiler gelecekteki büyüme için plan gibi, trafik yönetimi daha da önem kazanmaktadır, Porgorzelski dedi. "Biz yollar taşıt için ana yolları haline gelmiştir bilmek istiyorum ve biz onları büyük yolları olmak istiyorum karar vermek zorunda" dedi. "Biz ana yolları olarak istemiyorsanız biz üzerinde istediğiniz yollarda trafik yeniden yönlendirmek için bir yol bulmalıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder